Rabu, 5 Januari 2011

wawad suke mengumpull . . .

huhu .. kali aku nk kongsi tentang hobi aku yang xboleh nk  di ubah .. dah cube banyak kali dahh tapi tetap susah nk ubahh .. haha ..
hobi yang aku maksodkan tuh adelah hobi mengumpol barang .. pantang ade barang best je .. asek nak ngumpolll n bile duit dah xde timbul rasa nyesalll yang teramattt .. !! hahaha  .. kesian aku .. tapi kalo xbeli nanti kempunan pulak kn .. kn kn kn ..  hehehe .. tp aku nih kira berpikir jugaklah kalaw bab-bab beli membeli nih .. yang penting kalaw dah beli tuh simpan leklok .. nanti buat kenangan .. banyak gile kenangan bolah jadi woo hahah .. kt bawah tuh antare kenangan n barang yang aku adela .. xnak masok bnyak2 sikit2 sudah huhu ..


ni kasot2 timber yang best dipakai .. kalaw sayang nak pakai akan di simpan dalam kotak hahaha ..




ni pulak antara jam2 yang aku sentiasa suka untuk membeli .. katakan YA kepada G-SHOCK .. hahaha .. ni model2 lame .. yang baru belom upload lagi .. kalaw yang baru tuh skali pandang bole nangissss hahaha ..


haha CROCKs ni memang banyak berhabis aku time tuh hehhe .. mase dulu JIMBIT (yg kecik2 tu) mahal gile .. sati jimbit rm10 .. bayangkan penoh camtuh .. tapi aku NGECEK (bodek) la brother tuh .. last2 dapatlah 6/7 hengget satu .. last2 aku simpan je sbab sayang nak gune hahah ..


kalaw baw-bauwan nih .. terjebak jugaklah tp x melampau sangat .. janji ade sikit jadilahkan .. buat aura kat badan hahahah .. semue tuh best baw nyer .. memang best kalau pakai .. nyum2 ..


haaaa kalo korang nk tahu dalam banyak2 bende ni lah yang banyak menjahanamkan mas kahwen aku .. huhuu .. modal rabak nak melayan kerenah die nih .. tp papepon aku sayang krete kontrol nih .. best tuh main drip2 kt trek hehe .. kalau xmainpon aku simpan .. xkan jual sbab dh banyak berhabis n sayanngg hehe ..

rasenyer cukoplah dengan beberapa koleksi nih .. korang punya mesti lg gempakkn .. huhu .. xpe yang pnting hati puas .. kalau sempat akan di upload lg yerrr .. hobi-hobi macam ni susah nak berhenti sbb syokk haha ..kalau ade yang best bgataw ok .. mane la tahu bole kongsi hobi dengan korang hehe ..

4 ulasan:

  1. teruskan usaha anda...
    10 markah penoh utk koleksi anda...haha...

    BalasPadam
  2. BEST sgt Oke ngn ur Koleksi...
    kite serupe...:)
    FOLLOW ME BACK yar dude..

    BalasPadam
  3. ikram : hahahhaha tq bro support .. wa suke2 je nih .. ade baru nan ti tgkla k .. hahhahah ..

    BalasPadam
  4. dyla chantique : hehe nice .. nnt bole kumpol sesame hshahaha .. tq support yahhh ....
    :0)

    BalasPadam