Ahad, 9 Januari 2011

wawad penat tapi happy sangat . . .

hahahahhaha .. nampak happy x ? hahah .. ni aku maw share nih .. smalam punyer citer .. smalam tuh ari sabtuh tepat bak kate pak jabit .. hehe .. smalam tuh nak dijadikan ceciter-ceciter , member aku daus nak ke nilai n kl .. ade urusan kerje la .. diepon pelawe aku untuuk menemani perjalanan die .. kebetulan pulak aku pon ade bende nk dibuat kt kl tuh .. nak bg something kat orang yang pada aku kiutt n cantik la .. hahah .. (bio perasan sndri) hahah ..

MUO - MELAKE - NILAI 
btolak lah dalam pukol 9lbh dari muo nk ke mlake .. pagi2 rupenyer bnyk krete .. jd ksian si daus tgu aku lewat smpai .. dr mlake teros g nilai sbab daus nak buat report pasal kerje die .. sampai je nilai lepak ngn abang2 kontraktor yang buat kerje tuh .. bole tahan panass la tp dapatla jugak sikit elmu ttg kerje dieorang nih .. kt nilai jer amik mase 2-3 jam untuk sattle ..

NILAI - SHAH ALAM
pas satel jer keje2 amal kt nilai tuh teros pergi ke shah alam tanpa prajudisss .. huhu .. kt sane nak jumpe bajak (bukan nama sbeno) jmpe si bajakpon sbab ade hal jugak tp last2 xjadi .. petang tuh mulelah perjalanan yang mengembirakan aku haha .. bajak ajak makan pecel lele .. perrgghh...!!!! memang terangkatt ..

lepak makan lele tuh trs g area pakli cafe rasenyer .. nk jmpe someone n bagi something .. haaaaa .. last2 jumpe jugak lahhh secara langsung .. hahaha .. bestttt..!!!
lepak2 ngn dieorang .. baru ptame kali jmpe tp dh macam kenal dr kecik rasenyer hahaha .. ceciter-ceciter macam2 la .. memang best n enjoiiiii ..!!! huhu .. xhabis senyum aku dibuatnyer .. :)

NAK PEGI  I-CT  X SEMPAT  ...
G KAROK JELA .. hahaha ..

gelap2 .. dah mcm nyanyi dalam tooilet je .. lagu apeee  ?? teke la hhaha ..


haaaa .. terang dah .. klo gelap2 nanti kene tangkappp .. hahahah .. bersame due daus .. sorang daus gemuk sorang daus bajak .. agak2 sape daus gemuk sape daus bajak ?? hahaha ..


lepas jer karaok bajak bawak g dataran .. makan oblong kambing sambil tgk krete lalu lalang .. citer pasal oblong siket .. dr ptg si daus gemuk ngidam nk burger ruse .. cari sampai ke malam .. memang xde rezki kot .. huhu .. last2 oblong kambing jerr .. tupon lazat hingga menjilat satu tangan .. hoho .. gambo nih bukan nk suro tgk kerete2 orang tuh .. aku amek sbab ade pokok yang macam i-city gitu .. hahaha bak kate orang xdapat pergi tgk yang betol yang ala-ala betulpon jadi laaa .. kalo tak kempunan makkk .. hahahah ..

kesimpulannya seronokkkk sesangattt .. !!!!! hahahaha .. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan