Khamis, 6 Januari 2011

wawad pergi tengok wayang . . .

salam semua .. ape buat malam-malam kames nih .. hahahha ..xkan dudok rumahh kot ..
kali nih aku nak bercerita tentang satu kesah zaman dulu-dulu .. tp omputih nih buat wayang .. tajok cecite-cecite ni adelah '' SEASON OF THE WITCH '' .. haaa kalo skali pandang macam citer biase je kan ..
tapi pade aku ngan member sekepale aku , citer nih mesti ade something yang dieorang nak bukak ..
lepas aku tengok memang kompom dieorang dah bukak dah pekong masing-masing n saje je buat-buat tak tahu ..  namepon sihir n zaman yg populer bende nih xkan korang xprasan zaman manekan ..

bile tgk tajok jer dalam kpale aku dh set mesti ade kaitan punyer time zaman nabi siulaiman (king solomon) n memang xsyak lg kompom ade .. hahah .. die selit pasal knight templer .. pasal perang salib .. n macam-macam lagi .. (kang ckp lebih xstim pulak korang nk tgk haha) .. pade aku la watak2 yang ade yakjut makjut .. dajjal .. lucifer .. memang adela .. mybe xprasan (pade aku lah)  kalo silap aku tadah je la kan .. hehe ..


haaa ni tiketnyer .. dapat seat ala-ala tengah .. bolelah hehe .. terimakasih aku pada pirdaus (ben) n apis (ecek) yang sanggop kluo smule semate-mate blikan jagung untuk dimakan oleh mereka aku dan syafik (boo)  .. hahah  (bodek siket) .. ok citer stat jer jagong tu stat kiteorng makan .. hahahaha ..
nk taw tgk sendiri ok ..


ni sajer je kasi tunjok team-team knight templer .. nanti nk lg lanjut ade dalam citer tuh .. korang akan prasan punyer .. (kalo xprasan tuh alamat tinggal due jumaat jela ) hahaha ..


aduh lupe pulak .. syok bercerite lupe nak bagitaw nile poster ceritenyer .. hahaha .. posternyer beso tp bajet aku ciputtt kasi tengok kecik sudah .. huhu .. hmmm korang free-free tengokla .. adelah dapat tambah-tambah pengetahuan tentang free nih .. nicolas cage memang salah sorang orang kuat mereka-mereka nih .. jadi watak yang dipikul memang padan dengan diri beliau .. cume part last tuh korang nanti tryla buat kajian ..

stop sampai sini jela .. matepon dah berat macam saitan bergayut nih hehe .. ikotkan ade lg nk dikongsi tp mybe sampai sini udah cukup rasanya .. yang lain tryla cari k .. suka-suka sahaja ..
kalau markah nya 10 bulan .. aku bagi 6.5 bulan .. emmm 7 jela senang hahaha .. ngade-ngade nak titik perpuluhan pulak .. hahaha ..

selamat menontonnn .. !!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan