Isnin, 1 Ogos 2011

bola sepak sepak bola

salam .. aduii lambat lagi post kan .. hehu .. kebizian macam biase la .. harap sume dalam keadaan yang ''mengancam'' sahja hehe .. ehh sebelom terlupa aku nak ucapkan selamat berpuasa pada semua yang ''wajib berpuasa'' hehehe .. klo sempat jap lg aaku post pasal ''puase'' ok .. :)

bende yang aku nk share ni adalah benda yang pada mulanye 'dicadang'' dan dianggap sekadar ''gurau-gurau'' hehe tapi akhirnya menjadi jugak n yang paling aku tak sangke siap masok ''sok kabo'' hehe .. rezki-rezki ..
kat bawah nnt korang tgkla camne perjalanan aku nak buat ''bende'' tu :p









ni adela sedikit sebanyak gambo proses-proses nak membuat banner nih .. yang lebih ade kat kemere lain hehe .. ok fasa pertame sudah selesai ..tinggal ''fasa sanda'' eahh cilapp tinggal fasa kedue ke belum selesai iaitu ......









haaaa lepas selesai buat banner .. kiteorang kene singgah banyak tempat sebab nak buat macam-macam kerja .. gambo diatas tu sedikit sebanyak menunjukkan yang kiteorang singgah untok amek tiket dan sampailah berade dalam stadium .. ''misi'' kami selesai apabila banner yang dirancang dapat digantung .. syukurr..!!! seterusnya berlakulah fenomena yang kami sendiri tak sangkeee..... :o)





''MASOK SOK KABO" hehu .. sangat tidak sangke .. munkin rezki kot .. tapi apepon aku sangat berterimakasih pada kengkawan yang bersama-same jadikan ''idea'' aku ni menjadi kenyataan .. macam-berlaku dalam usehe nak buat banner tu .. tapi aku suke sebab seronok weh hahahahah .. ''MADE IN MUO" i like .. hahah ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan