Selasa, 4 Oktober 2011

buang oh buang ..!!!

salam dan selamat sejahtera semua .. harap berada dalam keadaan yang seronok-seronok sahja .. satu due hari ni kita dikejutkan sekali lagi dengan berita-berita tentang kes pembuangan anak ..!! diulang sekali lagi PEMBUANGAN ANAK ..!!! apa yang aku mampu katakan kepada mereka hanya satu perkataan sahja ''BANGSAT" ..!!

maaf bahasa agak tinggi dan memang patut di labelkan begitu .. *ikotkan hati nak bagi je yang tinggi-tinggi lagi* soalannya kenapa harus begitu penghujungnya ??? setelah mengecapi NIKMAT tak sampai 5minit lalu PROSES ZINA itu menjadi dan MANGSA yang tidak sempat bernafas puas di buang tanpa prajudiis..!!! sangat BANGSAT si pembuang ..!! kenapa tak fikir wahai BANGSAT kenapa??!!!

hal-hal macam ni dua-dua pihak bersalah .. BANGSAT itu bukan 'maryam' yang tiba-tiba melahirkan bayi tanpa persetubuhan ..!! tapi bangsat itu bersama BANGSAT lagi satu melakukan proses ZINA dimana terang-terang sudah berdosa .. tolonglah jangan dibuang bayi-bayi tidak berdosa tu wahai BANGSAT-BANGSAT sekalian .. mereka adalah bakal-bakal penegak agama kita satu hari nanti..!!!

setiap manusia lakukan kesalahan .. ada cara untuk merubah keadaan .. daripada mulanya ZINA dan sekarang nak jadi PEMBUNUH ..!!! memang BANGSAT lah kalian ..!! tolonglah berubah untuk mendapatkan reda tuhan .. tolonglah ..!! cukuplah dengan lambakkan BANGSAT yang ada sekarang jangan ditambah .. tolonglah .. tolonglah ..!!!!






nasi sudah jadi bubur .. bubur jadi apa ?? bubur jadi suapan untuk BANGSAT-BANGSAT ..!! kira untung sumbat bubur .. patut di rejam sahja .. !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan