Rabu, 1 Jun 2011

wawad suro pikir ..!!!

salam .. selamat hari hari semua .. semuga sentiasa ceria hendaknya .. menaipnya aku disini adalah kerana nak kongsi sikit benda dengan korang .. (wah2 .. macam nak lawan pidato pulak ye) hihi .. saje je .. ok citer pendek .. aku tak nak panjang-panjang sebab aku dah cakap nak pendek-pendek  :)

aku just nak ask korang je pernah tak korang ada fikir atau ada buat atau ape sekalipun lah .. ade tak korang sumer pernah untuk mencari atau mengenal diri orang sendiri ..??? cuba kita kongsi .. tuhan ada kata : jangan cari dia nascaya tak akan jumpa sampai ke penyudahnyer .. carilah / kenal lah diri sendiri dahulu baru kita akan kenal tuhan .. ok sekarang aku nak korang fikirlah sendiri .. sekian .. sehingga bertemu kembali .. salam :o)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan