Ahad, 13 Mac 2011

wawad dapat seru lagi . . .

salam semua .. harap korang ok2 sahje .. kali ni tak banyak yang nk aku ceciter-ceciterkan .. hanya nak gtaw yang aku sedah dapat panggilan .. panggilan ape??? panggilan hanget ke ?? heheh .. haaa yg itu kite tak tahu .. hehhe ..
sbenonyer macam2 rase yang kluo dalam diri aku ni bile taw dapat panggilan tu .. rase takut + teruja + sedih + suka n macam2 la .. dan kadang2 terpikir kenape aku dipanggil lagi .. rezki munkin hihi syukur ..


kalo dibelek-belek gambo kat atas agak2 panggilan ape yang aku dapat kan ... ??? sudah tentu jawapannyer panggilan utok mengerjekan umrah .. alhamdulillah aku sekali lagi dipanggil untok menjadi tetamu tuhan .. sangat takut kerna aku bukannya pergi untok bersukaria .. tetapi untok beribadah .. munkin ade sebab aku dipanggil .. yang yang di atas sahja maha tentang segala ..

jadi aku tak nak bual panjang .. yang penting aku ingin meminta maaf jika ada salah silap .. aku manosia hina sahja .. tidak mengerti arti suci sejati .. doakan aku selamat pergi dan  balik .. harap semuanya berjalan lancar .. kesihatan aku serta kedua ibu bapaku biarlah dalam keadaan yang terbaik .. insyaallah ..

umur panjang bertemu lagi .. free2 jenguklah blog aku yang satu lagi .. (http://puchuqpakue.blogspot.com/) smoga bertemu dua minggu lagi .. salam .. ingat hidup mati bukan sesuatu yang pasti .. aku harap aku hidup lagi untok masa-masa nanti ..

3 ulasan:

  1. semoga selamat pergi n selamt pulang..nk ole2

    BalasPadam
  2. alhamdulillah..
    pergi baik2 tau wad..
    doakan aku same kat sane ea..
    ^^

    BalasPadam
  3. heheh mudahan yah ...
    ni udah pulang :o)

    BalasPadam